zaterdag 4 maart 2023

Wanneer je iemand moet missen❤️

 

Wanneer je iemand moet missen❤️




Wanneer ik er niet meer ben.
Zoek me in de ochtend
en in de middag

Zoek me in de avond
en vind me onder de maan

Zie me in de zonsopgang
en als het daglicht donker wordt

Zie me in de schemering
en zie me onder de sterren

Hoor me in het refrein
Dat wordt elke dag bij dageraad gezongen

Hoor me in de wind
en hoor me bij een storm

Voel me als je helemaal alleen bent
en in een drukke menigte

Voel me in een regenval en onder de wolken
ja je kan me altijd zien
al zal ik er een beetje anders uitzien

En je kunt me altijd horen
als je even stopt en luistert

Dus sluit je ogen op momenten
wanneer je verlangt om me dicht bij te voelen

Leg dan je hand op je hart
dan kan je me hier vinden💕

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Onthoud dit...