donderdag 23 februari 2023

Engelengebed

 

Een engelengebed om los te komen van goddeloze zielsbanden




Als je het gevoel hebt dat je leven geplaagd wordt door verdriet, moet je misschien de ongezonde zielsbanden verbreken die zijn gevormd uit relaties uit het verleden, in dit of enig ander leven. Probeer dit engelengebed om los te komen van deze giftige energiekoorden.


Lieve engel,

Verbreek alsjeblieft elke ongezonde zielsband die is gevormd uit relaties uit het verleden, in dit of enig ander leven. Knip giftige energiekoorden door. Moge elke goddeloze band volledig verbrijzeld, verpletterd en volledig losgemaakt worden van mijn ziel, hart, gedachten, emoties en wil. 

Laat elk fragment van mezelf dat aan iemand anders is gebonden, naar mij terugkeren, opgeruimd en gezuiverd. Help me alsjeblieft de kettingen te verbreken die me in emotionele en psychologische slavernij hebben gehouden. 

Stel mij in staat om al deze onreine geesten, negatieve energieĆ«n en aanwezigheden te verwijderen door ze te zegenen en naar het licht te sturen. Help me de ruimte die overblijft te vullen met de helende energie van liefde en mededogen.


Amen.šŸ™





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Onthoud dit...