dinsdag 21 februari 2023

Affirmaties, chakra's balanceren

 


Affirmaties om elk chakra opnieuw in balans te brengen:
🔴 EERSTE CHAKRA: Ik ben bereid om alle angsten, zorgen en situaties die verband houden met geld, carrière, veiligheid en zekerheid los te laten. Ik weet dat ik perfect beschermd ben en dat al mijn behoeftes overvloedig gedekt zijn.
🟠 TWEEDE CHAKRA: Ik laat al mijn verlangens en verlangen los aan het licht. Ik doe afstand van alle angsten en negatieve gedachten die me ervan weerhouden vrede, harmonie en balans te voelen. Al mijn gedachten en emoties vloeien harmonieus. Al mijn wensen zijn perfect in balans.
🟡 DERDE CHAKRA: Ik ben bereid om alle angsten en situaties die te maken hebben met macht en controle los te laten. Ik accepteer mijn innerlijke kracht volledig, het is oké om mijn kracht onder controle te hebben en deze te gebruiken voor mijn ultieme goed en het goede van anderen
🟢 VIERDE CHAKRA: Ik laat vrijwillig alle angsten en zorgen los die te maken hebben met liefde geven en ontvangen. Mijn hart is open en stroomt vrij met liefde voor mezelf en anderen. Ik sta mezelf toe om makkelijk liefde te geven en te ontvangen.
🔵 Vijfde CHAKRA: Ik laat vrijwillig alle angst en negativiteit los die me ervan weerhoudt mijn waarheid te uiten. Ik spreek liefdevol mijn waarheid en laat mijn Hogere Zelf door mij spreken. Ik gebruik mijn woorden om schoonheid te creëren in deze wereld.
🟣 ZESDE CHAKRA: Ik laat vrijwillig alle angsten los om naar het verleden, heden en toekomst te kijken. Ik laat alle angsten los die ik heb om de waarheid te zien. Mijn visie is perfect geordend en verlicht door liefde, ik vertrouw op mijn intuïtie.
⚪️ ZEVENDE CHAKRA: Ik laat het licht alle barrières opheffen die mij ervan weerhouden wijsheid en begeleiding te ontvangen. Ik geef alle angst op en stel mezelf open om naar mijn Ziel en Hogere Zelf te luisteren. Ik ben in balans en harmonie met het hele Universum!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Onthoud dit...